Op deze pagina leggen wij uit hoe je jouw iPhone of iPad instelt om je e-mail bij Ocelot Solutions op te halen. In dit voorbeeld gebruiken wij de iPhone als uitgangspunt, maar dezelfde schermen zijn van toepassing bij het instellen van je iPad.
Handmatige configuratie
- Selecteer de instellingen op jouw iPhone of iPad.
- Kies voor ‘MAIL’.
- Kies voor ‘Account’.
- Kies voor ‘Nieuw account’.
Accountgegevens
- Vul de volgende gegevens in:
- ‘Naam:’ de naam die je wilt gebruiken als afzender.
- ‘E-mail:’ je volledige e-mailadres, bijvoorbeeld ‘info@jouwdomeinnaam.nl’.
- ‘Wachtwoord:’ het e-mailwachtwoord van je e-mailaccount.
- ‘Beschrijving:’ naam waaronder het account bekend wordt op jouw iPhone of iPad.
- Kies voor ‘Volgende’.
Inkomende mailserver
- Kies voor ‘IMAP’.
- De (inkomende) IMAP-server is: mail.jouwdomeinnaam.nl (Bijvoorbeeld: mail.ocelot-solutions.nl)
- ‘Gebruikersnaam:’ je volledige e-mailadres.
- ‘Wachtwoord:’ je e-mailwachtwoord.
Uitgaande mailserver
- De (uitgaande) SMTP-server is: mail.jouwdomeinnaam.nl (Bijvoorbeeld: mail.ocelot-solutions.nl)
- ‘Gebruikersnaam:’ je volledige e-mailadres.
- ‘Wachtwoord:’ je e-mailwachtwoord.
- Kies voor ‘Volgende’.